سکوبندی آزمایشگاه


  • سقازاده
  • ۰۲۱۲۲۴۳۱۹۴۱
  • saghazadeh1356@yahoo.com
  • تهران- اوین- دانشگاه شهید بهشتی- جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی-مرکز تجهیزات آزمایشگاهی
  • بازدید : ۴۸۳۴

سایت تبلیغاتی


مرکز خدمات تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی در سال1370 با هدف تجهیز آزمایشگاه‌های مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی و همچنین رفع نیاز کشور به خرید از شرکت‌های خارجی تاسیس شد. سکوبندی و تاسیسات آزمایشگاهی (laboratory furniture) از مهمترین مسائل در تجهیز آزمایشگاه‌ها می‌باشد. نحوه چیدمان، تعیین جنس قطعات مطابق با کاربری آزمایشگاه، انتخاب سیستم‌های تهویه مناسب و ایجاد فضای کاری لازم جهت فعالیت کاربران و .... از جمله نکاتی است که توسط متخصصین این مرکز در زمان ارائه مشاوره و سکوبندی در نظر گرفته می‌شود. تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی برخی از پروژه‌های اخیر این مرکز می‌باشد. میزهای کار : میزهای آزمایشگاهی طراحی شده توسط این مرکز دارای مشخصات ذیل می باشند:

اسکلت فلزی: میزهای کار آزمایشگاهی دارای شاسی فلزی از جنس پروفیل آهن می‌باشند. این شاسی پایه‌های میز را تشکیل می‌دهد، لذا پیچ‌های مورد نیاز جهت تنظیم ارتفاع میز بر روی این قسمت قرار می‌گیرد.

کابینت : کابینت‌ها از جنس MDF و PVC با رنگ‌بندی متنوع مطابق با سلیقه کاربران .

رویه: علاوه بر رویه‌های متداول موجود مانند انواع سنگ گرانیت، استیل، MDF، سرامیک و HPL که توسط مجریان سکوبندی ارائه می‌شود، دو نمونه سنگ مصنوعی توسط این مرکز ارائه می‌شود

کمد نگهدارنده لوازم آزمایشگاهی : کمدها جهت نگهداری لوازم آزمایشگاهی و همچنین دسترسی آسان به تجهیزات مورد نیاز کاربران بر روی شاسی نصب می‌شوند. جنس این کمدها با توجه به کاربری آزمایشگاه از استیل یا MDF ، تعیین می‌شود.

کمد نگهدارنده مواد شیمیایی: کمدها جهت نگهداری و دسترسی آسان به مواد شیمیایی طراحی شده و دارای هواکش جهت خروج گازها و بخارات شیمیایی می‌باشد.

امکان ساخت تمامی کمدهای بصورت متحرک و و قابل جا به جایی وجود دارد. تمامی تولیدات این مرکز دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. امکان ارائه تاییدیه از مراکز و آزمایشگاه های تجهیز شده توسط این مرکز وجو دارد.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی