فر گردان قنادی و فانتزی


  • شانظری
  • ۰۹۱۳۴۱۲۳۰۰۵
  • sepahan.pokht@yahoo.com
  • اصفهان – خیابان امام خمینی – خیابان بهارستان غربی – شهرک صنعتی مارچین،چهار راه اول سمت راست – کوچه روبروی نمایندگی گاز بوتان – انتهای بن بست اول
  • بازدید : ۴۵۴۵

سایت تبلیغاتی


سپاهان پخت اصفهان
تولید و توزیع کننده انواع ماشین آلات پخت
((آماده همکاری با تمام اتحادیه ها ، ادارات ، شرکت های مربوطه و اشخاصی که در این زمینه فعالیت دارند))
محصولات : دستگاه تنور دوار نان و پیتزا (پخت انواع نان : سنگک ، بربری ، تافتون ، لواش ، خانگی و ...) - دستگاه تنور صنعتی و سنتی مدل 1300،طرح رستورانی - فر قنادی و فانتزی - چانه گیر سیلندری و ساده - پهن کن چهار و شش غلطکی و ساده - خمیر همزن - پاتیل خمیر - میکسر قنادی - کره پهن کن - رول کن
(کیفیت مطلوب ، تحویل در اسرع وقت ، قیمت مناسب ارسال و راه اندازی در تمام نقاط کشور)
اصفهان – خیابان امام خمینی – خیابان بهارستان غربی – شهرک صنعتی مارچین،چهار راه اول سمت راست – کوچه روبروی نمایندگی گاز بوتان – انتهای بن بست اول همراه: 09134123005 شانظری
......................................................................
با دستگاه های تولیدی شرکت پختی آسان و با کیفیت خواهید داشت.
تولید با قطعات و مواد اولیه با کیفیت کار با این دستگاه ها را بسیار راحت نموده است.
نصب رایگان در محل مورد نظر شما ، خدمات پس از فروش و شش ماه ضمانت تولیدات شرکت یکی دیگر از خدمات شرکت در راستای خدمت رسانی و رفاه حال خریداران عزیز می باشد.
طراحی و نمای زیبا در این دستگاه ها گویای کیفیت و دقت در ساخت می باشد که برای شما کیفیت و زیبایی را در کنار هم به ارمغان می آورد.
فر گردان
این فرها در دو نوع فانتزی و قنادی تولید می شود.
از فر گردان می توان جهت تولید انواع کیک و شیرینی و همچنین انواع نان های فانتزی استفاده کرد.
در طراحی و تولید این فرها ، برروی کانال انقال حرارت از کوره به داخل کابین دریچه هایی جهت تنظیم حرارت در نظر گرفته شده است که بوسیله آن حرارت به طور یکنواخت در طول کوره تنظیم می شود و دیس های قرار گرفته در واگن دستگاه به طور یکنواخت حرارت خورده و محصول موجود در آن با کیفیت مطلوب پخته می شود.
فرهای فانتزی دارای سیستم بخار می باشد که بخار داخل کابین فر و اتاق بخار(گرمخانه) بیرون را تأمین می کند.
بدنه این فرها از دو لایه ورق فلزی ساخته می شود که جهت عایق بندی دستگاه و جلوگیری از هدر رفتن حرارت و در نتیجه مصرف کم و بهینه سوخت بین آنها با پشم سنگ پر می شود.همچنین فلزی بودن دیواره ها باعث گرم شدن سریع کوره فر می شود که این موضوع هم نقش موثری در کاهش مصرف سوخت و سرعت در پخت دارد.
همچنین مشعل هوشمند نصب شده بر روی این فرها خطرات ناشی از تجمع گاز در کوره و یا خاموش شدن شعله آتش مشعل را به صفر میرساند.فن مشعل قبل از جرقه و روشن شدن آتش ، بکار افتاده و گاز احتمالی جمع شده در کوره را تخلیه می کند ، چنانچه به هر دلیلی شعله آتش مشعل خاموش شود ، ورود سوخت به مشعل نیز قطع می گردد.
فرهای سپاهان پخت اصفهان دارای تابلو برق مجهز به سیستم حرارت سنج برای تنظیم حرارت کوره به صورت اتوماتیک و تایمر زمان پخت و آلارم جهت اعلام پایان زمان می باشد.
واگن این فرها دارای 16 طبقه می باشد که ظرفیت 32 دیس سایز 40*60 و یا 16 دیس سایز 60*80 را دارد.
برای پخت نان های فانتزی بهتر است از واگن های 10 طبقه با ظرفیت 10 دیس 60*80 استفاده شود.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی