مزایای کنترل هوشمند روشنایی و BMS (شرکت هوشمندسازان)


  • شرکت هوشمندسازان
  • ۰۱۳-۳۳۲۶۱۷۲۴-۵
  • info@hooshmandbms.com
  • رشت، میدان لاکانی، ابتدای بلوار رودباری، ساختمان سناتور
  • بازدید : ۷۹۴۸

سایت تبلیغاتی

قیمت : مراجعه به سایت


با شنیدن این کلمه (روشنایی هوشمند) بسیاری از افراد به یاد سنسورهای نصب شده در راه پله های آپارتمان خود می افتند که چند سالی است در بازارهای کشور به طور گسترده ای رواج پیدا کرده و یا ممکن است با شنیدن این اصطلاح بلافاصله سوالهای متفاوتی در ذهنشان نقش ببندد. سوالاتی همچون: آیا باید از لامپ های خاصی استفاده گردد؟ آیا باید سیم کشی ساختمان عوض شود؟ در صورت اتوماتیک شدن روشنایی آیا دیگر نمی توان به حالت قبل بازگشت و به صورت دستی لامپ ها را کنترل کرد؟
اینها و بسیاری از سوالات دیگر به علت بی جواب ماندن، ممکن است باعث عدم شناخت مناسب از این فناوری که به نام BMS یا سیستم خانه هوشمند نامیده شده، گردند. اگر نه هر کسی میداند که کنترل روشنایی آن هم به طوری که لامپ های اضافی خودشان خاموش شوند، گامی اساسی در جهت کاهش هزینه برق مصرفی خانوار است.
قطعا پاسخ به تمام این سوالات در این مقاله نمی گنجد و از شما، مخاطب عزیز دعوت می شود که از سایت شرکت هوشمندسازان به آدرس http://www.hooshmandbms.com بازدید کنید و یا در صورت نیاز از کارشناسان این شرکت توضیحات تکمیلی را دریافت نمائید.
ویژگی اصلی سیستم BMS اجرا شده توسط این شرکت، این است که تغییری در سیم کشی ساختمان ایجاد نمی گردد و در واقع تمام کلیدها و پریزها به صورت عادی و متداول در جای خود قرار دارند بدون اینکه سیم کشی آنها تغییری نماید و در واقع کاربر خواهد توانست هر زمان که اراده کند، روشنایی ها را به حالت دستی برگرداند (از طریق مانیتور سیستم BMS) ، در واقع نیازی به استفاده از لامپی خاص با توانی متفاوت وجود ندارد.
برخی از مزایای روشنایی هوشمند:
در هنگامی که در مناطقی چون اتاق ها، سرویس، حمام و حیاط و ... کسی در حال تردد نیست لامپ ها هم "در صورت تمایل کاربر" خاموش خواهند بود.
برخلاف سنسورهای راه پله و یا لامپ های سنسوردار، دیگر نیازی نیست که دائم به فکر حرکت کردن و دیده شدن به وسیله سنسورها باشیم، زیرا اساس فناوری سیستم BMS متفاوت بوده و لامپ ها توسط یک هوش مصنوعی کنترل می شوند.
امکان کنترل لامپ ها از طریق ریموت، مانیتور، تلفن و ... که در واقع با استفاده از ریموت مرکزی سیستم، دیگر نیازی به استفاده از ریموت های متعدد مربوط به لوسترها نخواهد بود.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی