هوش مصنوعی


  • احسان مرادی
  • ۰۲۱۲۸۴۲۸۲
  • rayannetco2015@gmail.com
  • تهران اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – جنب بانک پاسارگاد – پلاک ۱۱۳ – طبقه ۴
  • بازدید : ۹۵۲۹

سایت تبلیغاتی

قیمت : مراجعه به سایت


معرفی شرکت :
این مجموعه در سال 1386 با اخذ نمایندگی رسمی مرکز تحقیقات و شرکت بین المللی آی تی ریسرچز (IT Researches) فعالیت خود را در ایران آغاز نمود، شرکت بین المللی و مرکز تحقیقات IT researches یک کمپانی فعال در فناوری اطلاعات و تحقیقات علوم کامپیوتر مستقر در انگلستان است که با شعبه های متعدد در کشور های مختلف پهنای وسیعی از خدمات تجاری و علمی را بر پایه هوش مصنوعی به شرکتها و سازمانها در سراسر جهان ارائه می نماید. این شرکت همکاری های گسترده ای را به عنوان همکار تجاری با شرکت های مطرح فناوری اطلاعات از جمله مایکروسافت، آی بی ام، آمازون و بیش از 30 شرکت بزرگ دیگر دارد.

اطلاعات بیشتر : www.itresearches.co.uk

در طی سال های 1386 تا 1394 توسعه مجموعه با روند رو به رشدی همراه بود به نحوی که این مجموعه در حال حاضر با 5 شخصیت حقوقی مستقل در ایران، ارمنستان و انگلستان و با نام های تجاری IT Researches , Talee و رایان نت مشغول به فعالیت می باشد، برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به وبسایت انگلیسی زبان شرکت و یا بخش ارتباط با ما مراجعه نمایید.

خدمات این شرکت طیف وسیعی از راهکار های فناوری اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی را شامل می شود، هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که می‌تواند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند.

برخی از تخصص ها و تکنولوژی های مورد استفاده شرکت در انجام پروژه ها به شرح زیر است : شبکه های عصبی ، الگوریتم ژنتیک، سیستم های فازی، یادگیری ماشینی، داده کاوی، کلان داده، پردازش تصویر، پردازش زبان طبیعی، پردازش صدا، هوش تجاری، سیستم های خبره و ...

این مجموعه با در اختیار داشتن نیروهای کارآمد و متخصص جوان و مجرب در امر توسعه و تولید نرم افزار با استفاده از آخرین دانش و تکنولوژی روز سعی نموده است تا با ارائه خدمات حرفه ای به شرکتها ، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت رفع نیازهای نرم افزاری و ایجاد بستر مناسب IT قدم بردارد. این شرکت با تکیه بر اصول مهندسی نرم افزار و با استفاده از جدیدترین و مناسبترین روشها آمادگی دارد طراحی ، برنامه نویسی و اجرائی نمودن پروژه های نرم افزاری را طبق نیازهای واقعی مشتری بعهده گیرد.

تیم ما ترکیبی از نخبگان، اعضای پر تلاش و متخصص است که تجربیات و سوابق ثبت شده وسیعی دارند. این شرکت مجهز به متخصصان عالی تمام‌ وقت می ‌باشد تا هر پروژه ‌ای را به عنوان یک چالش در دست بگیرند و برای موفقیت در آن به سختی تلاش کنند. ما منبعی از بهترین متخصصان هوش مصنوعی را داریم که برترین راه حل ها، محصولات و نرم ‌افزارها را متناسب با نیاز مشتری تولید میکنند.

همچنین نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز (شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : 4560062) با سابقه فعالیت 4 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد.

اطلاعات تماس :
وبسایت : www.itresearches.ir

دفتر : تهران - اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – جنب بانک پاسارگاد – پلاک 113 – طبقه 4
اصفهان - چهارباغ بالا - مجتمع پارسیان - طبقه 3 - واحد 511
لندن، خیابان ونلاک، شماره 20-22 کد پستی N1 7GU
20-22 Wenlock Road, London, N1 7GU
ارمنستان - ایروان - مرکز تجاری سیتادل - واحد 205
105/1 Teryan St, Yerevan 0009, Armenia

وبسایت انگلیسی : www.talee.co.uk

شماره های تماس :
دفتر لندن : 00442035198382
دفتر ایروان : 0037460640221
مرکز پاسخگویی: 021284282

بخش محصولات مایکروسافت : 02128429090
بخش پشتیبانی : 02128429091
دفتر اصفهان : 03195014947
بخش خدمات هوش مصنوعی: 02188627521

فکس :
02189781659
02128429386

ایمیل-مدیریت : Iran@itresearches.co.uk
ایمیل-پشتیبانی : support@itresearches.ir
ایمیل-ارتباطات : info@itresearches.ir

http://www.itresearches.ir/



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی