بستنی ساز خانگی مجیک ice cream magic


  • پارس
  • parsia1364@gmail.com
  • www.kharid۴۰.ir
  • بازدید : ۳۷۰۷

سایت تبلیغاتی

قیمت : 25,000 تومان


ستنی ساز خانگی مجیک را می توان اولین بستنی ساز دستی در دنیا دانست، این بستنی ساز قادر است بدون نیاز به برق و امکانات دیکر یک بستنی ساده ولی در عین حال خوشمزه و یخ را برای شما تهیه نماید.

حتما شما هم از کارکرد این بستنی اطلاعی ندارید و کنجکاو هستید که بدانید چگونه این لیوان جادویی قادر است یک بستنی را در مدت کوتاهی برای شما آماده نماید. دانستن این موضوع بسیار ساده است ، ظرفی که در مقابل مشاهده می نمایید از دو تکه محفظه جدا تشکیل شده است، در محفظه اول یخ و 2 پیمانه نمک می ریزید و در محفظه دوم که دقیقه روی محفظه اول قرار داد مواد بستنی را که از قبل تهیه کرده اید می ریزید.

یخ داخل ظرف شروع به آب شدن می کند و سرمای خود را سریع از دست می دهد ، نمک باعث سریعتر شدن این عمل می گردد ، به همین دلیل ظرف دوم که مواد بستنی در آن وجود دارد گرمای خود را به ظرف اول که دارای یخ است می دهد، و این سبب می شود سریعا بستنی شما یخ بزند. تکان دادن لیوان بستنی ساز باعث سریعتر شدن انجماد می شود و شما می توانید ظرف مدت 3 دقیقه با تکان دادن بستنی خود را آماده خواهید کرد.

طرز تهیه بستنی با بستنی ساز مجیک:

* در محفظه یخ (لیوان بستنی ساز) تا خط بالایی یخ پر می کنید.
* ۴ قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید
* ۴ قاشق غذاخوری آب اضافه کنید
* سپس کاسه انجماد را بروی لیوان قرار داده و مواد مورد نیاز برای تهیه بستنی را در آن بریزید.
* درپوش کاسه مواد را گذاشته و سپس درپوش اصلی بستنی ساز را محکم می بندیم.
* در آخر به مدت ۳ دقیقه به شدت و پیاپی لیوان بستنی ساز را تکان دهید
* اگر بعد از ۳ دقیقه سفتی بستنی مورد دلخواه شما نبود درپوش آن را مجدد گذاشته و دقایقی آن را تکان دهید تا به درجه غلظت دلخواه شما برسد.فروشگاه بزرگ www.kharid40.ir
لینک خرید پستی(پرداخت پس از تحویل درب منزل):
http://kharid40.ir/detail.php?vendors=31250001&id=368&AdsID=&ads_type=&percent=



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی