نمایندگی فروش سامانه پیامک ساد


  • amoodsms
  • ۳۸۴۴۹۹۹۶
  • info@amoodsms.com
  • مشهد_۵ راه سناباد - بین ابن سینا ۱۹ و ابن سینا ۱۹/۱-جنب پارک سینا - پلاک ۱۴۲/۱ - طبقه دوم - واحد ۴
  • بازدید : ۳۵۰۳

سایت تبلیغاتی


با هزینه ای اندک صاحب یک شغل دائم و پردرآمد برای خودتان می شوید
فقط کافیست جهت دریافت نمایندگی ثبت نام کنید.
ما تا انتها در کنارتان هستیم تا کسب و کار شما به سود آوری برسد
راهنمای کامل نمایندگی و پنل کاربری بصورت فایل و فیلم آموزشی تهیه گردیده است

نحوه سود نمایندگان
نمایندگان با هزینه 250 هزار تومان ,و یا تنها 120 هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ شود ، این نماینده با فروش متوسط 10 اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود 1 میلیون تومان خواهد داشت.
علاوه براین اگر توسط کاربران ایشان روزانه 50000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک 2 تومان سود نماید روزانه 100 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه 3 میلیون تومان خواهد بود واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز می گردد.
نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط 10 هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر 50 هزار تومان خواهد داشت

نحوه دریافت نمایندگی
از داخل سایت(www.Amoodsms.com) قسمت اعطای پنل نمایندگی فرم درخواست را دانلود نموده و پس از تکمیل به همراه کپی کارت ملی به ایمیل نمایندگی (Sale@amoodsms.com) ارسال نمایید.
به یاد داشته باشید که تجربه ما جهت موفقیت بیشتر شما همواره راهگشا خواهد بود.کارشناسان ما در طول مدت همکاری راهکارهای لازم جهت فروش بهتر را به شما ارائه خواهند نمود.

پنل نمایندگی مشابه
نمایندگان میتوانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی ( پنل کامل مشابه پنل خود ) اقدام فرمایند ، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید کرد .
www.Amoodsms.com
05138449996



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی