کانکس تخت جمشید


  • مهران مرتضوی
  • ۰۲۱۸۸۸۷۲۰۲۳-۰۹۱۲۱۹۳۳۳۷۶
  • info@ktgco.ir
  • شهرک غرب-بلوار دادمان-بلوار درختی- سپهر غربی-پلاک۱۲۶
  • بازدید : ۵۸۱۳

سایت تبلیغاتی

قیمت : با ما تماس بگیرید


شرکت تخت جمشید با بیش از 15 سال سابقه در امر طراحی و تولید کانکس و کاروان ، انواع ویلا با تلفیقی از مصالح ساختمانی و نماهای پیش ساخته ( با قابلیت جابجایی ) با بکارگیری از نیروهای مجرب و کارآزموده و تجهیزات مدرن خطوط تولید و همچنین مشاوره از مراکز تحقیقات ساختمانی و صنعتی ، همواره در تلاش بوده تا محصولاتی با کیفیت- ایمن و منطبق با استانداردهای مربوطه تولید نماید .
این شرکت با در اختیار داشتن کارخانه ای به وسعت بیش از 10000 متر مربع و داشتن ظرفیت تولید همزمان بیش از دهها سازه با ابعاد بزرگ ، پاسخگوی نیاز متقاضیان عزیز میباشد .
شرکت تخت جمشید طی این سالها مجری بسیاری از پروژه های ساخت کانکس - کاروان- کمپینگ های مهندسی ، نظارتی ، کارگاهی ، مسکونی و ... بوده و با استفاده از متنوع ترین و مرغوب ترین تجهیزات مربوطه و سازه های lsf همگام با تکنولوژی روز تامین کننده یکی از نیازهای اسکان در پروژه های شرکتهای نفت-گاز-پتروشیمی و راهسازی ، ساختمانی در کشور بوده است .
این شرکت برای اولین بار مبتکر ساخت انواع سازه های ویلایی با مصالح ساختمانی و بهترین کیفیت و با قابلیت جدا سازی و جابجایی و حمل توسط تریلر در ایران میباشد .
جهت آشنایی و اطلاعات بیشتر به وب سایت www.ktgco.ir مراجعه فرمایید .



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی