چربیگیر - چربی گیر - چربیگیر رستوران


  • گروه صنعتی کارپرن (سهامی خاص)
  • ۸۸۱۷۶۵۴۶-۸۸۱۷۶۵۷۲
  • sales@karpern.ir
  • تهران - خیابان بهشتی - خیابان میرعماد - کوچه ۱۰ - پلاک ۸
  • بازدید : ۶۵۳۲

سایت تبلیغاتی

قیمت : www.karpern.ir


گروه صنعتی کارپرن (سهامی خاص)
چربی گیر فایبر گلاس
کروه صنعتی کارپرن با بیش از 18سال سابقه فعالیت در زمینه تصفیه فاضلاب ،با بهره گیری ازکادر مجرب این افتخار را دارد جهت حفظ محیط زیست در داخل و خارج از کشور خدمت رسانی کرده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارایه نماید.

یکی از آلاینده های معمول در فاضلاب صنایع مختلف، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر (آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می گردد. لازم به توضیح است، روش های مختلفی در حذف روغن و چربی از پساب پیشنهاد می گردد، که مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترن روش، استفاده از روش ثقلی می باشد.

فاضلاب آشپرخانه ها و تالارهای پذیرایی، حاوی ذرات معلق روغن و چربی به صورت معلق(امولوسیون) می باشند که ساده ترین روش ممکن برای رسیدن به هدف فوق ایجاد یک محیط آرام و بدون اغتشاش می باشد.

اجرای چربی گیر ها، وسیله هایی هستند که برای جداسازی روغن و چربی قبل از ورود به چاه جاذبی طراحی و اجرا می شوند. یکی از مهمترین مشکلات ایجاد شده در آشپزخانه های صنعتی و تهیه غذا تجمع روغن و چربی در سیستم های زهکش و چاه می باشد که باعث ایجاد گرفتگی و انسداد خواهد شد.

یکی از به صرفه ترین محصولات چربیگیر،چربیگیر فایبرگلاس ثقلی می باشد.
استفاده از چربی گیر فایبرگلاس ثقلی ضمن سادگی کاربرد، هزینه بسیار کمتری را به همراه دارد. با توجه به اینکه چربی دارای وزن مخصوص کمتر از فاضلاب می باشد، در صورت ایجاد شرایط محیطی مناسب، چربی موجود در فاضلاب به راحتی به سطح فاضلاب آمده و می توان آن را از جریان فاضلاب حذف کرد. استفاده از چربی گیر فایبرگلاس این شرایط را برای فاضلاب فراهم می کند و در صورت کاربری مناسب، قادر به حذف بیش از 98 درصد چربی موجود در جریان فاضلاب خواهد بود.

کارکرد دستگاه چربی گیرگروه صنعتی کارپرن
1- جلوگیری از ورود روغن و چربی از فاضلاب به منهول ها و دیواره های چاه جاذب (مسدود شدن و گرفتگی لوله های انتقال و چاه جاذب )

2- جلوگیری از پر شدن سریع چاه جاذب به دلیل ورود ذرات معلق (نظیر برنج، پلاستیک، درب نوشابه و...)(به دلیل تعبیه یک عدد سبد آشغالگیر در ورودی جریان)

3- پایین آوردن بار آلودگی فاضلاب برای ورود به مراحل بعد تصفیه خانه (در تصفیه خانه های بتنی و فلزی – بالا بردن راندمان تصفیه خانه)

گروه صنعتی کارپرن با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود اقدام به طراحی و ساخت سیستم های چربیگیر با راندمان بالا نموده است.

========================================
شماره تماس:
تلفن: 88176546 - 88176572 021
فکس: 89776721 -021
موبایل: 09212397357 (مهندس ابراهیمی تبار)

آدرس سایت: www.karpern.ir

آدرس دفتر مرکزی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان میرعماد - کوچه 10 - پلاک 8

========================================




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی