آشغالگیر دستی و مکانیکی - آشغال گیر -آشغالگیر فاضلاب


  • گروه صنعتی کارپرن (سهامی خاص)
  • ۸۸۱۷۶۵۴۶-۸۸۱۷۶۵۷۲
  • sales@karpern.ir
  • تهران - خیابان بهشتی - خیابان میرعماد - کوچه ۱۰ - پلاک ۸
  • بازدید : ۶۰۹۷

سایت تبلیغاتی

قیمت : www.karpern.ir


آشغالگیر دستی - آشغالگیر مکانیکی - آشغال گیر
گروه صنعتی کارپرن (سهامی خاص)
کروه صنعتی کارپرن با بیش از 18سال سابقه فعالیت در زمینه تصفیه آب و فاضلاب ،با بهره گیری ازکادر مجرب این افتخار را دارد جهت حفظ محیط زیست در داخل و خارج از کشور خدمت رسانی کرده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارایه نماید.

آشغالگیری که اولین واحد تصفیه خانه های رایج می باشد، عمل حذف آشغال های با اندازه نسبتا بزرگ از فاضلاب عبوری را انجام می دهد که منبع مهمی برای میزان BOD فاضلاب محسوب شده و نیز امکان آسیبب رسانی به تجهیزات مکانیکی تصفیه خانه را دارند.

آشغالگیرها معمولا از میله های که بصورت موازی کنار هم قرار می گیرند تشکیل شده و تمیز کردن آنها بصورت دستی و یا مکانیکی انجام می شود.آشغالگیر های دستی توسط اپراتور تمیز می شوند و آشغال درون سبد آشغالگیر ریخته می شود (آشغالگیر سبدی) ولی در آشغالگیر های اتوماتیک مکانیکی عملیات تمیز کاری توسط چنگکی که توسط یک الکتروموتور و گیربکس در حال دوران می باشد انجام می شود.


آشغالگیر مکانیکی
در آشغالگیرهای مکانیکی، شبکه آشغالگیر توسط یک بازوی مکانیکی که از یک سوییچ در بالادست آشغالگیر فرمان می گیرد، تمیز می شود. برخی ویژگیهای آشغالگیرهای مکانیکی عبارتند از :
- حداقل مقاومت در برابر جریان آب و کمک به استفاده موثرتر از کانال
- نگهداری و تعمیر آسان آشغالگیر


آشغالگیر دستی
آشغالگیرهای دستی شامل دو نوع شبکه ریز و شبکه درشت می باشد. آشغالگیرهای شبکه درشت، ذرات بزرگ جامد را از فاضلاب حذف می کند. آشغالگیرهای شبکه ریز، نوعا برای حذف موادی بکار می روند که ممکن است در ادامه روند تصفیه مشکلات نگهداری و عملکردی ایجاد کند.


گروه صنعتی کارپرن با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود اقدام به طراحی و ساخت سیستم های آشغالگیری دستی و مکانیکی و ساخت با بهترین کیفیت نموده است.
======================================== =
شماره تماس:
تلفن: 88176546 - 88176572 021
فکس: 89776721 -021
موبایل: 09212397357 (مهندس ابراهیمی تبار)

آدرس سایت: www.karpern.ir

آدرس دفتر مرکزی: تهران - خیابان بهشتی - خیابان میرعماد - کوچه 10 - پلاک 8

======================================== =



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی