آموزش حرفه ای کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سنندج یاسوج کیش


  • محسن قنبری
  • ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷
  • y.j.s.kh1996@gmail.com
  • تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ - ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷ آدرس سایت: www.ariantest.ir آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان
  • بازدید : ۲۵۷۰

سایت تبلیغاتی


آموزشگاه فنی نخبگان یکی از برترین آموزشگاه های کشوری ست که در حوزه ی کارشناسی رنگ خودرو و تمامی مباحث مربوطه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در حال فعالیت و آموزش دوره های تخصصی کارشناسی خودرو می باشد. این آموزشگاه با سابقه ای چندین ساله و درخشان، با داشتن بیش از ۵۰۰ مرکز فعال و تخصصی کارشناسی خودرو در سطح کشور و همچنین کسب عنوان برتر مدیران شاسیته ملی سال ۹۷ مدیریت محترم این آموزشگاه، با کادر آموزشی مجرب و متخصص آماده ارائه تمامی آموزش های تکمیلی کارشناسی خودرو به متقاضیان عزیز ( پذیرش به صورت خانم و آقا ) از سراسر کشور می باشد.

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای و تحت نظر اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود. اسکان رایگان و اعطاء مدارک داخلی بین المللی و دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایا ی آموزشگاه فنی نخبگان می باشد.
جهت اطلاع از سرفصل های آموزشی کارشناسی خودرو و نحوه برگزاری دوره های آموزشی با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.
تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ - 09359130499

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱

شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

آدرس سایت: www.ariantest.ir

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان




سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی