مدارهوشمندکاهنده دمای فن زدن خودرو یا FRTT150


  • alireza hajeaghaie
  • ۰۹۳۵۳۳۵۱۹۴۲
  • hajeaghaie@yahoo.com.sg
  • بازدید : ۱۸۶۸

سایت تبلیغاتی

قیمت : 75000


(مناسب برای خودروهای انژکتوری و دارای ecu )
این مدار مکمل با ابعاد کوچک, درواقع مکملی هست برای کیت محافظ موتور خودرو ،ولی بصورت مجزا و مستقل هم میتواند مورد استفاده و تنظیم قرار بگیرد(با استفاده از دیاگ-جهت روئت مقداردمای آب)
اغلب خودروهایی که دارای شمع آب یا سنسور دمای آب هستند که ارتباط باکامپیوترخودرو(ECU)دارند معمولا ازدقت کافی برخوردار نبوده و گاها باخطایی بسیار زیاد فرمان لازم جهت فعال کردن فنها را صادر می کنند که معمولا منجربه روشن نشدن فنها یا دیر روشن شدن آن در دماهایی بالاتر را منجرمیشود( گاها تا۲۰درجه دیرتر).
تعویض سنسور دمای آب هم باقیمت بالا مقرون بصرفه نبوده و گاها موارد غیراصلی بازهم خطای عملکردی را دارد.
لذا رانندگانی که از حرارت بسیاربالای موتور خود ویا بادکردگی شیلنگها ویا نامتناسب بودن دمای سنسور با واقعیت شاکی هستند و نگران سوختن موتور و واشر سرسیلندر خودرو خود میباشند ,نصب این مدار ارزان توصیه میگردد.
مدارهوشمندکاهنده دمای فن , دارای یک کلید۳حالته برای فعال کردن کردن فن و یک ولوم متغیر برای تنظیم دقیق دما به دلخواه میباشد.
جهت تنظیم سنسوردمای خودرو با این مدار, کلید۳حالته را دروضعیتHot قرارداده و ولوم تنظیمی را آنقدری چرخانده تا فن فعال شود. ( طبق دمای قابل رویت از طریق کیت محافظ موتور).
پس از اطمینان از عملکرد فن در دمای تنظیم شده, حال با دوحالت دیگر کلید دماهایی پایینتر با اختلاف حدودا۵ درجه فن زدن خودرو فعال میشود.
به عنوان مثال پس از نصب مدار برروی فشنگی سنسور دمای آب, وتنظیم حالت سوم برروی ۹۵ درجه, فن در دمای ۹۵ درجه فعال میشود
حالت دوم در دمای ۹۰ فعال شده و حالت اول در دمای ۸۵ درجه.
معمولا هربار روشن شدن فن خودرو بین۵-۱۰ درجه دمای آب رادیات راکاهش میدهد.
نکته قابل توجه دراین کیت آنست که هیچ تداخلی در عملکرد استارت زدن در سرما و هنگام صبح ندارد و بطور هوشمند پس از دو دقیقه از باز شدن سوئیچ فعال شده و آماده صدور فرمان برای فعال شدن فن میشود. (اساسی ترین تفاوت نسبت به مدارFRT150)
این مدل برخلاف مدل FRT150 که برای مدلهای کاربراتوری تولیدشده, بیشتر مناسب خودروهای انژکتوری یا دارای ecu میباشد.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی