دوربین مدار بسته هایلوک


  • امنیت سنتر
  • scctv1397@gmail.com
  • تهران، خیابان جمهوری، تقتطع شیخ هادی، پاساژ یگانه، همکف پلاک۸
  • بازدید : ۱۹۹۴

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


دوربین مدار بسته هایلوک سال های زیادی نیست که در ایران مشغول فعالیت است ولی در همین سال های اندک جایگاه خود را در بین برند های مطرح دیگر پیدا کرده است.

برند هایلوک نسخه مقرون به صرفه برند مطرح هایک ویژن است. کمپانی هایک ویژن طی سال ها فعالیت در زمینه دوربین مدار بسته جایگاه مناسبی در جهان و قابل توجهی در ایران دارد.

دوربین های هایک ویژن در کنار کیفیت مناسبی که دارند از قیمت بالایی نیز برخوردارند به همین دلیل بازار تمایل پیدا کرد که علاوه بر برند های گران قیمت، برند های دیگر و ارزان تر را نیز به فروش برسانند.

همین دلیل باعث شد کمپانی هایک ویژن به این فکر بیافتد که همان طور که در دوربین هایی با کیفیت بالا و گران قیمت حرفی برای گفتن دارد، باید در دوربین های مقرون به صرفه بازار نیز وارد شود، از دست دادن این بازار پر سود برای این کمپانی یک اشتباه بزرگ محسوب می شد.
به همین خاطر کمپانی هایک ویژن برندی تحت پشتیبانی خودش با نام هایلوک را معرفی کرد. دوربین های مدار بسته هایلوک با داشتن دو فاکتور مهم کیفیت و قیمت توانسته در بازار ایران از جایگاه خوبی برخوردار شود.

دوربین های مداربسته هایلوک از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و در هر زمینه ای که کاربر نیازمند دوربین شود هایلوک بهترین گزینه است.

هایلوک علاوه بر تولید دوربین های لنز ثابت و متغیر(وری فوکال) انواع دستگاه های ضبط و پخش (DVR & NVR) نیز تولید می کند.

کمپانی هایلوک در بازار دوربین های مقرون به صرفه انتخاب بیشتر کاربران می باشد یعنی کاربر به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا مایل به خرید این برند از بین سیر بیشماری از برند ها در این رنج قیمتی می باشد.

فروشگاه امنیت سنتر یکی از بزرگترین فروشگاه های تهران در زمینه دوربین های مداربسته و تجهیزات شبکه می باشد که سعی دارد کاربران خود را در زمینه شناخت محصولات موجود در بازارآگاه سازد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و خرید دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه با شماره 66342634-021 تماس حاصل فرمایید و یا سایت ما به آدرس www.scctv.ir مراجعه کنید.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی