مایکروسافت شیرپوینت سرور 2019 قانونی - شیرپوینت سرور 2019 اصلی - شیرپوینت سرور 2019 اورجینال


  • ITResearches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
  • Iran@microsoftlicense.com
  • تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
  • بازدید : ۳۰۰۱

سایت تبلیغاتی


سایت های ارتباطی در شیرپوینت ۲۰۱۹
سایت های ارتباطی به SharePoint online معرفی شده اند و به دلیل ارائه ویژگی های خاص همکاری بسیار محبوب هستند. همچنین به کاربران کمک می کنند تا در فایل ها، لیست ها و کتابخانه ها در کنار هم کار کنند. سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ سایتهای ارتباطی را معرفی می کند که به شما امکان برقراری ارتباط با افراد در سراسر سازمان خود بوسیله سایت های ارتباطی زیبا، پویا و آماده تغییر را می دهد و صفحاتی ارائه می کند که هر کاربر در آن با اطلاعات کامل مشغول به کار است.

One Drive برای کسب و کار
شیرپوینت ۲۰۱۹ دسترسی تلفن همراه به محتوا، افراد و برنامه های کاربردی را همراه با رابط کاربری جذاب و پاسخگو بین دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش بهبود می بخشد. این قابلیت باعث افزایش ذخیره سازی فایل ها و اسناد همکاری مورد نیاز برای پشتیبانی از آخرین نسل مشتریانی است که تمایل به همگام سازی با OneDrive بمنظور کسب وکار دارند.
شیرپوینت موبایل
شیرپوینت جدید باعث می شود اینترانت شما بر اساس فعالیت های شما در تمام سایت ها، افرادی که شما با آنها کار می کنید، محتویاتی که در آن کار می کنید و فرایندهای کسب و کار شما، با دسترسی بیشتر، هوشمندانه تر و شخصی تر پیش بروند.
پشتیبانی از فایل های بزرگ، محدودیت های کاراکتر و نام فایل و پوشه
تغییر بزرگی در اندازه فایل های مجاز در سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ وجود دارد، سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ اجازه می دهد فایل هایی تا ۱۵ گیگابایت را آپلود کنید.
شیرپوینت ۲۰۱۹ پشتیبان یک مجموعه گسترده از انواع و نامگذاری قراردادها که شامل پشتیبانی از # و ٪ به عنوان حروف پشتیبانی شده در نام فایل ها و پوشه ها در سراسر کتابخانه های سند در SharePoint و OneDrive که برای کسب و کار وجود دارند، می باشد.
این امر به مردم اجازه می دهد که فایل های حاوی کاراکترهای # و ٪ را ایجاد، ذخیره و همسو کنند، چه این کاراکترها به عنوان پیشوند چه بعنوان پسوند به نام فایل یا پوشه اضافه شوند.
شیرپوینت ۲۰۱۹ محدودیت های طول مسیر URL را از ۲۶۰ واحد Unicode به ۴۰۰ واحد افزایش داده است.
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
سایت :
http://microsoftcorp.ir
http://microsoftcorp.ir/لایسنس-شیر-پوینت-اورجینال-خرید-۲۰۱۶-share-point-server-۲۰۱۶/
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
۰۲۱-۲۸۴۲۲ (خط ویژه)
۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
موبایل:
۰۹۱۰۳۰۱۶۰۰۳
فاکس:
۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۶



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی