مایکروسافت سیستم سنتر 2016 قانونی - سیستم سنتر 2016 اصلی - سیستم سنتر 2016 اورجینال


  • ITResearches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
  • Iran@microsoftlicense.com
  • تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
  • بازدید : ۴۰۷۶

سایت تبلیغاتی


اقدامات مایکروسافت در زمینه مدیریت دیتا‌سنتر‌ها
ارائه قابلیت‌های جدید Windows Server ۲۰۱۶ برای دیتاسنترهای مبتنی بر نرم‌افزار (Software-Defined Datacenter) شامل مدیریت کلاسترهای Nano، ماشین‌های مجازی محافظت شده (Shielded VM) و به روزرسانی پیوسته کلاستر (Rolling Cluster Upgrade)
توسعه وسعت و عمق مانیتورینگ برای زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی در سرویس‌های Cloud به صورت Public و Private
دسترسی به قابلیت‌های جدید برای فرآیندهای تجزیه‌ و تحلیل، گزارش‌گیری و تنظیم در Cloud با استفاده از یکپارچه‌سازی Native با Operation Management Suite
بهره‌مندی از ابزارهای پیشرو در بازار برای مدیریت Client به منظور ایجاد فرصت جهت مدیریت یکپارچه‌ی تمامی تجهیزات سازمان
برخورداری از جدیدترین پیشرفت‌ها در محصول با Update Rollupهای منظم در تمام طول سال
مزایای استفاده از System Center ۲۰۱۶
بهبود عملکرد و قابلیت استفاده
سهولت در کاربرد کنسول‌ها و همچنین جریان‌های کاری ساده شده موجب بهبود تجربه کاربر و برخورداری از ویژگی‌ One-Click، تنظیم هشدارها و Templateها می‌شود.
افزایش پشتیبانی از مدیریت و پیاده‌سازی
پشتیبانی گسترده‌تری از محیط‌های ناهمگون شامل لینوکس، Hyper-V و VMware به عمل می‌آورد. علاوه بر اینکه از Windows Server ۲۰۱۶ و Windows ۱۰ نیز پشتیبانی می‌نماید.

توسعه مدیریت به Cloud
یکپارچه‌سازی Operations Management Suite، این امکان را برای کاربر فراهم می‌نماید تا بارهای کاری On-Premise و Cloud را با یک تجربه واقعی از Hybrid مدیریت نماید.
ویژگی‌های جدید System Center ۲۰۱۶
مدیریت پیکربندی
پیاده‌سازی نرم‌افزار، محافظت از داده‌ها، مانیتورینگ صحت کارکرد دستگاه و ایجاد انطباق و سازگاری در تمامی تجهیزات از قبیل پشتیبانی از جدیدترین ویژگی‌های Windows ۱۰، از خصوصیات این تکنولوژی به شمار می‌روند. علاوه بر این موارد، به‌روزرسانی‌های منظم که موجب ارتقای یکپارچه‌سازی با Microsoft Intune می‌شوند و همچنین پورتال یکپارچه کاربران نهایی که موجب تسهیل روند مدیریت Endpointها می‌گردد نیز در این قسمت قابل ذکر می‌باشد.
مدیریت ماشین مجازی
دیتاسنتر مجازی‌سازی شده و مبتنی بر نرم‌افزار را با یک راهکار جامع برای شبکه، ذخیره‌سازی، محاسبه و امنیت، پیاده‌سازی و مدیریت می‌نماید.
قابلیت Orchestrator
امور و وظایف دیتاسنتر را با Orchestrator و یا Service Management Automation خودکارسازی می‌نماید. Runbookها را با استفاده از اسکریپت‌های معمول PowerShell و جریان‌های کاری در Windows Azure Pack یا PowerShell ISE ایجاد و اجرا می‌نماید.
قابلیت مدیریت عملیات یا Operation Manager
ویژگی Operation Manager، صحت کارکرد، ظرفیت و میزان استفاده را در تمامی برنامه‌های کاربردی، بارهای کاری و زیرساخت‌ها مانند Azure و Office ۳۶۵ مانیتور می‌کند. علاوه بر آن، از پوشش گسترده‌تر پشتیبانی برای فضاهای لینوکس، بهبود مانیتورینگ با قابلیت شناسایی بسته‌های مدیریتی، مدیریت هشدارهای داده محور و یکپارچه‌سازی با Operations Management Suite برای ایجاد دیدگاه و اجرای آنالیزهای دقیق بهره‌مند می‌گردد.
مدیریت روند محافظت از داده‌ها
با استفاده از این ویژگی به راحتی می‌توان از پیاده‌سازی Private Cloud، برنامه‌های کاربردی و Clientها محافظت نمود و علاوه بر آن از ماشین‌های مجازی که از قابلیت‌های windows Server ۲۰۱۶ استفاده می‌کنند، از جمله Shielded VMها و Storage Spaceها نیز محافظت می‌کند. جایگزینی Tapeها با پشتیبان‌گیری Cloud، از طریق یکپارچه‌سازی محلی با Operations Management Suite صورت می‌گیرد.
مدیریت سرویس یا Service Manager
از خودکارسازی و فرآیندهای Built-In برای Incident Resolution، کنترل تغییرات و درخواست‌های سرویس استفاده می‌نماید و علاوه بر آن کارایی را با بهبود جریان‌های کاری، ارتقای عملکرد و پورتال‌های ساده Self-Service برای کاربران افزایش می‌دهد.
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
سایت :
http://microsoftcorp.ir
http://microsoftcorp.ir/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-خرید-۲۰۱۶-system-senter-۲۰۱۶/
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
۰۲۱-۲۸۴۲۲ (خط ویژه)
۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
موبایل:
۰۹۱۰۳۰۱۶۰۰۳
فاکس:
۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۶



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی