مایکروسافت سیستم سنتر قانونی - سیستم سنتر اصلی - سیستم سنتر اورجینال


  • ITResearches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
  • Iran@microsoftlicense.com
  • تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
  • بازدید : ۴۳۴۰

سایت تبلیغاتی


Microsoft System Center تنها ابزار یکپارچه ای است که به مدیران شبکه امکان مدیریت کامل دیتاسنترها، Cloud های شخصی و عمومی و حتی Client ها را می دهد. Microsoft System Center ۲۰۱۲ همچنین تنها محصولی است که می تواند Hypervisor های متفاوت، ابزارهای شبکه از شرکت های مختلف مثل سیسکو، HP ،D-Link و حتی نرم افزارهای گوناگون را به صورت راه حلی یکپارچه، مدیریت کند.
Microsoft System Center مجموعه ای از محصولات مدیریتی مایکروسافت است که برای کمک کردن به مدیران IT برای مدیریت و پشتیبانی بهتر و آسانتر سیستم های Server و Client در شبکه های تحت این سیستم عامل طراحی شده است و شامل محصولات متنوعی است که هر کدام به منظور بر طرف سازی بخشی از نیاز یک مدیر IT طراحی شده اند و به شرح زیر هستند.




Microsoft System Center Configuration Manager
یا به اصطلاح SCCM نمونه بروز شده محصول قبلی مایکروسافت در سال ۲۰۰۳ بوده که با نام Systems Management Server یا SMS شناخته میشده است و مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات ، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری و توزیع بسته های امنیتی به روی کلاینت ها ( Patch Deployment) می باشد .

Microsoft System Center Operations Manager
یا به اصطلاح SCOM نرم افزار بسیار قدرتمند برای پایش یا مانیتورینگ و گزارش گیری از عملکرد سرویس های و برنامه های کابردی تحت سیستم عامل مایکروسافت است.
Microsoft System Center Service Manager
یا به‌اختصار SCSM : در Service Manager با بکارگیری یک کنسول مبتنی بر وب این امکان به کاربران داده می شود که بتوانند درخواست‏های خود را مستقیما" به واحد پشتیبانی ارسال نمایند.
Microsoft System Center Virtual Machine Manager
یا به‌اختصار SCVMM : مدیریت پیشرفته‌ی مجازی‌سازی و توسعه، مدیریت و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و مراکز داده‌ی مجازی و همچنین فیزیکی با بهره‌مندی بهینه از منابع است.
Microsoft System Center Data Protection Manager
یا به اصطلاح SCDPM نمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستم ها ( Backup) و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه ( Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است . این محصول شبیه نرم افزارهایی مثل Acronis و Symantec Backup Exec می باشد.

Microsoft System Center Endpoint Protection
این ابزار که بر پایه Microsoft System Center Configuration Manager۲۰۱۲ طراحی شده است، کمک می کند که سازمانها مدیریت امنیت کلاینت ها را به طرز قابل توجهی افزایش و همزمان این مدیریت را ساده تر نیز کنند.

Microsoft System Center Opalis
یا به اصطلاح SCO اپالیس یک سیستم مکانیزه شده برای هماهنگ سازی ابزارهای فناوری اطلاعات در کنار هم است و هدف اصلی آن کاهش هزینه های مدیریت دیتا سنتر در عین بالا بردن قابلیت های پردازشی فناوری اطلاعات در سازمان است. این نرم افزار توان مکانیزه سازی قابلیت های موجود ( Best Practices ) در محصول (MOF ( Microsoft Operations Framework و همچنین هماهنگی کامل با ITIL را دارد .

Microsoft System Center Essentials
به اصطلاح SCE ترکیبی از SCOM و WSUS، سیستم بروز رسانی مرکزی مایکروسافت یا Windows Server Update Services

System Center Mobile Device Manager
یا به اصطلاح SCMDM همانطور که از اسمش پیداست برای مدیریت ابزارهای موبایل مثل PDA و Smartphone ها بکار میرود.
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
سایت :
http://microsoftcorp.ir
http://microsoftcorp.ir/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-خرید-۲۰۱۲-system-senter-۲۰۱۲/
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
۰۲۱-۲۸۴۲۲ (خط ویژه)
۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
موبایل:
۰۹۱۰۳۰۱۶۰۰۳
فاکس:
۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۶



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی