Dynamic Server 2016 قانونی - داینامیک سرور 2016 اصل و اورجینال


  • IT Researches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۲
  • Iran@microsoftlicense.com
  • تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲ تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
  • بازدید : ۲۷۳۳

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


مایکروسافت داینامیک ، یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های شرکت مایکروسافت می باشد که برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) ساخته شده است و به تازگی نسخه ۲۰۱۶ آن برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است .
این نرم افزار آسان برای استفاده و راه حل هایی برای شرکت های کسب و کار طراحی به بازار خود می باشد ، که به رشد کسب و کار خود را از طریق مشتریان بسیار کمک می کند . مایکروسافت دینامیک طیف گسترده ای از نرم افزار برای رساندن بینش کسب و کار به شما و مشتریان است .
نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2016 در کسب کار شما بسیار کمک می کند و باعث رشد آن می شود . نرم افزار ۲۰۱۶ Microsoft Dynamics CRM راه حل کسب و کار است که همواره بهره وری فروش و اثربخشی بازاریابی از طریق بینش اجتماعی ، هوش کسب و کار و مدیریت کمپین در cloud ، در محل و یا ترکیبی است . مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به کاهش هزینه ها و افزایش سود دهی از طریق سازماندهی و اتوماسیون فرایند کسب و کار کمک کند .
همچنین CRM می تواند بازدهی سرمایه از طریق اتوماسیون ، بازاریابی ، خدمات به مشتریان و اتوماسیون نیروی فروش ارائه کمک کند . همچنین این نرم افزار دارای نسخه موبایل می باشد و شما را قادر به مدیریت روابط مشتری خود از طریق تلفن همراه می کند .
ادغام داده ها و گزارش از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم به برنامه CRM خود از ویژگی های این نرم افزار می باشد . نرم افزار Microsoft Dynamics CRM ۲۰۱۶ سرمایه گذاری در تلفن همراه برای تبلت ها و گوشی ها با قابلیت های آنلاین ، توانایی برای ایجاد برنامه های مبتنی بر تلفن همراه کار ، مدیریت موبایل نرم افزار با مایکروسافت Intune و نسل بعدی یکپارچه سازی کورتانا که سطوح داده های CRM به درایو فعال تعامل و صدا دار CRM را فراهم می سازد .



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی