Office 2016 قانونی - وآفیس 2016 اصل و اورجینال


  • IT Researches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۲
  • Iran@microsoftlicense.com
  • تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲ تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
  • بازدید : ۲۶۰۵

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


زیباتر و سازگارتر
در آفیس ۲۰۱۶ دو قالب ظاهری جدید به چشم می‌خورد که تجربه‌ی خوشایندتری از کار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اولین تم، Colorful نام دارد که سربرگ‌های اپلیکیشن‌های آفیس را به رنگ‌های مات متفاوت تبدیل می‌کند (به عنوان مثال Word آبی‌رنگ شده و Excel سبز خواهد شد). تم دیگر Dark Gray است که قالبی به رنگ خاکستری تیره را آماده‌سازی می‌کند.
به‌اشتراک‌گذاری آسان‌تر
مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های وب و موبایل، اپلیکیشن‌های دسکتاپی آفیس ۲۰۱۶ نیز از مکانیسم به اشتراک‌گذاری آسان بهره می‌برند و این امکان را فراهم می‌سازند که بتوانید از همکاران خود جهت مطالعه و ویرایش دعوت کنید و یا ببینید که چه افرادی در حال حاضر در حال کار بر روی فایل هستند. شما همچنین می‌توانید در بخش جدید Share، از طریق Skype با دیگر نویسندگان از طریق پیام متنی یا تماس صوتی و ویدیویی مستقیماً در ارتباط باشید. همچنین در صورت ذخیره‌ی فایل‌ها در OneDrive for Business یا SharePoint، امکان دسترسی به نسخه‌های قبلی فایل‌ها نیز وجود دارد.
OneNote 2016 نیز دارای یک قابلیت مشابه جهت به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها است که امکان ایجاد یادداشت‌های اشتراکی برای همکاران در پروژه‌های مجزا را فراهم می‌سازد.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی