لایسنس ویندوز 10 اورجینال- windows 10 اصل - مایکروسافت ویندوز 10 قانونی


  • IT Researches
  • ۰۲۱۲۸۴۲۲
  • Iran@microsoftlicense.com
  • بازدید : ۶۲۱۵

سایت تبلیغاتی


ویندوز ۱۰ با شما چنان رفتار میکند که حس می کنید یک حرفه ای کنترل سیستم شما را به دست گرفته است .منوی استارت در شکل گسترده شده چیزی میان منوی ویندوز های گذشته است؛ همچنان اپلیکیشن ها و نرم افزار های مورد علاقه ی خود را پیش روی چشمان خود در منوی استارت خواهید داشت. سرعت بالا آمدن ویندوز همان تجربه ی را برای شما به ارمغان می آورد که گویی با گوشی همراهتان کارهای روزانه خود را انجام می دهید.

منوی استارت جدید در ویندوز ۱۰:

مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز ۸، تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام ۸٫۱ کرد که در آن دکمه‌ی استارت به‌جای خود بازگشت. ولی اکنون در ویندوز ۱۰ منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل باز شدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی مختلف حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه‌ی دسکتاپ طراحی نشده‌اند اشاره کرد.
همچنین در ویندوز ۱۰ شما می توانید به راحتیTileها یا کاشی ها را حذف کنید ، کاشی های جدید اضافه کنید و حتی آن ها را بزرگ یا کوچک کنید .برای افزودن کاشی یک نرم افزار یا یک اپ ( app ) کافیست روی آن راست کلیک کنید و گزینه Pin to start را انتخاب کنید . پس از آن این کاشی به سمت راست منوی شما انتقال می یابد . همچنین شما می توانید موقعیت مکانی کاشی ها را به صورت Drag & Drop تغییر دهید .برای حذف یک کاشی هم کافیست روی آن راست کلیک کنید و گزینه Unpin from Start را انتخاب کنید . همچنین برای تغییر اندازه یک کاشی کافیست روی آن راست کلیک نموده و گزینه Resize را انتخاب کنید و سپس در منوی جدیدی که باز می شود اندازه موردنظرتان را انتخاب کنید .
برای تغییر رنگ پس زمینه منوی استارت هم در یک فضای خالی در منو، راست کلیک کنید و گزینه Personalize را انتخاب کنید. با این کار پنجره Color and Appearance برای شما باز می شود که می توانید رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید . همچنین اگر رنگ مورد علاقه ی خود را پیدا نکردید کافیست روی گزینه Show color mixer کلیک کنید و رنگ دلخواهتان را بسازید .در نهایت در منوی استارت جدید ویندوز ۱۰ با کلیک راست روی کاشی نرم افزار مورد نظرتان و انتخاب گزینه uninstall خواهید توانست هر نرم افزار را حذف نمایید.
ویژگی های امنیتی جدید در ویندوز ۱۰
در میان ویژگی های جدید این ورژن، ویندوز ۱۰ شامل دو تکنولوژی مهم است که به گونه ای طراحی شده که به طور همزمان کاربر را شناسایی کرده و امنیت آن را بیشتر می کند. برای شناسایی کاربر، Windows Hello2 یک دوربین و یک اسکنر اثر انگشت را به کار گرفته است. ما پیش تر از این توضیح دادیم که تصدیق هویت دوای همه دردها نیست و کاربردش به تنهایی مشکلی را حل نمی کند. اما این فناوری تصدیق هویت در سیستم Windows Hello توانسته با سیستم رمز عبور حفاظتی ترکیب شود. زمانی که این دو تکنولوژی با هم به طور همزمان استفاده شوند سطح بالاتری از امنیت را نسبت به زمانی که جداگانه مورد استفاده قرار گیرند، ارائه می دهند.
در کنار این ها Windows Hello از دستگاه های گسترده ی هویتی انتخاب شده است. سیستم عملکرد دوربین ها با مادون قرمز است که این دوربین هوشمند توسط هر عکسی فریب نمی خورد. 😉

برنامه های جهانی شده
اگر کاربر ویندوز ۷ بودید، امکان استفاده از فروشگاه آنلاین خاصی را نداشتید. اما ویندوز ۱۰ به شما امکان می دهد تا نرم افزار مورد نیازتان را برای انجام امور کوچک و بزرگ بیابید. اجرای تمامی برنامه ها هم به طور تمام صفحه یا در پنجره های کوچک تر ممکن است. افزایش کارآیی و بهره وری برنامه های مختلف و تنوع برنامه های چندرسانه ای مانند برنامه های مدیریت عکس، ویدیو، موسیقی، نقشه ها، افراد مخاطب، نامه ها و تقویم از جمله دیگر مزایای ویندوز ۱۰ است. تمامی این برنامه ها را هم می توان به طور لمسی یا به طور سنتی از طریق موشواره و صفحه کلید اجرا کرد.

مرورگر مایکروسافت اج

مرورگر edge که ابتدا با عنوان آزمایشی اسپارتان معرفی شده بود، تکمیل شده و به مرورگر پیش فرض ویندوز ۱۰ مبدل شده است. امری که سروصدای شرکت های سازنده مرورگرهای رقیب را درآورده و آنها مطابق معمول مایکروسافت را به انحصارطلبی متهم کرده اند. افزایش سازگاری با برنامه ها و افزونه های مختلف، سرعت بالاتر، حالت خاص برای قرائت متون، امکان نوشتن بر روی متون، سازگاری با کورتانا و … از جمله مشخصات edge است.

امنیت

در ویندوز ۱۰ هم مانند ویندوز ۸ از قابلیت بوت امن استفاده شده است. این قابلیت باعث می شود در زمان راه اندازی سیستم عامل اجرای هیچ کد مشکوکی که مورد تایید مایکروسافت نباشد امکان پذیر نباشد و لدا این کدها امکان نصب بر روی سخت افزارهای رایانه ای را نخواهند داشت. در ویندوز ۸ روش هایی برای دور زدن این قابلیت وجود داشت، اما در ویندوز ۱۰ تلاش شده تا تمامی آنها مسدود شود. چهار قابلیت تازه امنیتی ویندوز ۱۰ عبارتند از Device Guard، Microsoft Passport, smart screen و Windows Hello .Windows Hello یکی از جالب ترین این قابلیت هاست که به کاربر امکان می دهد از اسکنر عنبیه، اسکنر اثر انگشت یا سیستم تشخیص چهره به جای رمز عبور استفاده کند. تا پیش از این استفاده از اسکنر اثر انگشت در ویندوز از طریق برنامه‌هایی همچون hp protect tools امکان‌پذیر بود. همچنین Family features ایجاد حساب کاربری ویژه کودکان در ویندوز ۱۰ را ممکن می کندکه در آن نکات امنیتی به مراتب بیشتر از حالت عادی رعایت می‌شود. این حساب کاربری برای مدیریت دقیق نحوه استفاده از وب سایت ها و برنامه های مختلف قابل استفاده است و با استفاده از آن می توان ساعت استفاده کودک از هر برنامه یا اینترنت را محدود کرد. SmartScreen این ویژگی اولین خط دفاعی در برابر حملات فیشینگ و وب سایت هایی است که سعی به سرقت هویت و اطلاعات شخصی دارند. با استفاده از یک سیستم پیشرفته، SmartScreen وب سایت ها و حتی نرم افزار ها را برای بررسی تهدیدات بالقوه مورد بررسی قرار می دهد.

دسکتاپ های مجازی

کاربران رایانه های مک از سالها پیش می توانستند از قابلیت دسکتاپ مجازی استفاده کنند. حالا این قابلیت به ویندوز ۱۰ هم اضافه شده است. استفاده از خدمات یاد شده در ویندوز ۱۰ بسیار ساده است. تنها کافیست بر روی دکمه Task View در نوار وظیفه کلیک کنید تا یک دسکتاپ مجازی دیگر ایجاد کرده یا بین دسکتاپ‌ها سوییچ کنید. دکمه‌های ترکیبی میان‌بر این دستور هم دکمه ویندوز + Tab هستند. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که عادت به اجرای چندین برنامه در آن واحد دارند و از داشتن چندین صفحه‌نمایش محروم هستند کار ساز خواهد بود.
دستیار صوتی کورتانا

صحبت کردن با ویندوز ضرورتی است که مایکروسافت باید بدان سمت حرکت می کرد. به خصوص که دستیار صوتی سیری شرکت اپل و google now مدتهاست مورد توجه قرار گرفته اند. در ویندوز ۱۰ به راحتی می توانید از دستیار صوتی درخواست پخش موسیقی کنید یا بخواهید یادداشتی برایتان نوشته شود. استفاده بهینه از قابلیت یادآور ویندوز برای مدیریت و سازماندهی برنامه ها نیز درنظر گرفته شده است. به عنوان مثال می توانید از کورتانا بخواهید تا وقتی از نزدیکی یک مغازه رد شدید به یادتان بندازد که باید شیر بخرید. همچنین می توانید به این شیوه احوال پرسی از مادرزنتان در زمانی که همسرتان به وی زنگ می زند را فراموش نکنید و استحکام زندگی زناشویی را افزایش دهید.
در مدل جدید کورتانا نه تنها می توانید از فرامین صوتی استفاده کنید، بلکه خواهید توانست از توانمندی بالای این نرم افزار برای شناسایی و به خاطرسپردن علائق خود بهره ببرید. بدین طریق کورتانا امتیاز تیم های ورزشی محبوب شما، وضعیت آب و هوای محلی و حتی شرایط ترافیک در اطراف خانه تان را به خاطر سپرده و به یادتان می آورد.

Action Center (اکشن سنتر)

گوشی های هوشمند همگی اعلان های مربوط به دریافت پیام های جدید، به روزرسانی ها و حتی اخبار تازه را به سرعت در دسترس کاربران قرار می دهند. لذا کاربران رایانه های شخصی هم انتظار دسترسی به چنین خدماتی را دارند و ویندوز ۱۰ هم مشابه با Notification Center سیستم عامل مک چنین کاری را انجام می دهد. اعلان های به نمایش درآمده مربوط به ایمیل ها، خود سیستم ( به عنوان مثال نصب وصله به روزرسان) و برنامه های مختلف است. همچنین می توان هشداری در مورد وضعیت آب و هوا یا تولد را دریافت نمود. از این طریق می توانید به تنظیمات سریعی مانند بلوتوث، وای‌فای، موقعیت مکانی و … نیز دسترسی داشته باشید.

همگرایی با کنسول بازی ایکس باکس

یکی از امکانات چشمگیر ویندوز ۱۰ که اعلام آن با استقبال قابل توجهی مواجه شد، سازگار شدن ویندوز ۱۰ با کنسول بازی ایکس باکس به منظور اجرای بازی های ویدیویی در محیط این سیستم عامل است. ویندوز ۱۰ علاوه بر رایانه های شخصی بر روی کنسول ایکس باکس هم اجرا می شود و لذا از این طریق و با نصب برنامه Windows 10 Xbox می توانید از شرایط دوستان آنلاینتان مطلع شوید و با استفاده از رایانه های شخصی به طور چند نفره در کنار کاربران کنسول بازی ایکس باکس بازی کنید. برای انجام این کار در شبکه های محلی نیازی به اینترنت نیست، اما در غیر این صورت باید به اینترنت واقعا پرسرعت دسترسی داشته باشید!
مزایای خرید لایسنس ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.
امنیت! با کرک شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.
پشتیبانی مایکروسافت: در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.
علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که با توجه به تخفیف فوق العاده آن و اینکه ویندوز ۱۰ آخرین نسخه خواهد بود و شما بعدها نباید برای نسخه بعدی ویندوز مجددا لایسنس تهیه کنید فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید. 😉

مزایای استفاده از نسخه اصلی محصولات مایکروسافت:
پایداری بیشتر در مقایسه با نسخههای جعلی
امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات
امکان دریافت بهروز رسانی ها به صورت واقعی
پشتیبانی مایکروسافت
امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز
دریافت نرم افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند
توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center
بدون نیاز به تعویضهای مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی
افزایش کارایی و سرعت رایانه



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی