بارآنلاین اطمینان در بارگیری ارسال و تخلیه بار


  • هاشمی نسب
  • ۰۲۱۵۶۵۴۱۷۱۲
  • تهران ، جاده قدیم قم ، خیابان شهید مدنی ، چهارراه اول
  • بازدید : ۴۲۲۲

سایت تبلیغاتی



امروزه به دلیل جهانی شدن اقتصاد و تجارت جهانی کالا ، نیاز به خدمات حمل و نقل ، نیازی روزافزون و امری گریزناپذیر است. از طرفی ارائه خدمات حمل و نقلی مناسب از نظر کیفیت ، هزینه و زمان ، تاثیری غیرقابل انکار نه تنها در افزایش رقابت پذیری صادرکنندگان در بازارهای هدف کالاهایشان دارد بلکه بر کاهش قیمت تمام شده کالاهای وارداتی نیز موثر خواهد بود. این نتایج به نوبه خود بر رشد اقتصادی کشورها ، ایجاد فرصتهای شغلی و نهایتا افزایش رفاه امور مردم تاثیر گذارند. کشورهایی که در مسیر راهگذارهای بین المللی حمل و نقل قرار دارند از این فرصت بعنوان یکی از عوامل ایجاد درآمد ، افزایش اشتغال و ارتقاء جایگاه خود در سطح بین الملل استفاده میکنند.

لذا بارآنلاین با استفاده از کادری مجرب و در ضمن جوان با ارائه خدمات نوین ، آماده همکاری با صاحبان کالا ، شرکتهای حمل و نقل و رانندگان محترم میباشد ، بدین صورت که شرکت بارآنلاین واسط بین صاحبان کالا و شرکتهای حمل و نقل در راستای بارگیری برای کامیون داران عزیز میباشد که گامی بی نظیر برای سهولت در ارسال بار برای صاحبان کالا و همچنین پذیرش بار توسط کامیون داران برنامه ریزی شده است.

شما شرکتهای حمل و نقل میتوانید به مراجعه به وبسایت www.Baronline.ir محموله های ارسالی را ببینید و با پیشنهاد قیمت مناسب اقدام به بارگیری نمایید و همچنین اگر بدنبال کامیون میگردید با جستجو در وبسایت بارآنلاین کامیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

خواهشمند است انتقادات و پیشنهادات خود را به آدرس اینترنتی info@baronline.ir ارسال و ما را در اجرای این پروسه جدید حمل و نقل یاری نمایید.

با تشکر

بارآنلاین





سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی