چرا باید عسل مصرف کنیم(عسل روناس)


  • عسل روناس
  • ۰۹۱۱۶۱۷۶۵۳۵
  • asal.rotab.ronas@gmail.com
  • تهران
  • بازدید : ۲۵۸۰

سایت تبلیغاتی


چرا باید عسل مصرف کنیم(عسل روناس)

اثرات ضد باکتري و ضد قارچي :
اين اثرات به خوبي اثبات شده است . عسل رقيق نشده از رشد باکتريهايي مثل استافيلکوک اورئوس و ميکروب هاي مهاجم به دستگاه گوارش و قارچ هايي نظير کانديدا آلبيکانس جلوگيري مي کند . در غلظت ۳۰-۵۰٪ عسل از آنتي بيوتيک هاي رايج در درمان عفونت هاي ادراري مؤثرتر است .
شيوه دقيقه اثرات ضدميکروبي عسل ناشناخته مانده است . PH پائين ، تخريب اسمزي ميکروب ها و وجود موارد نابوده کننده باکتري ، که مجموعاً Inhibin ناميده مي شوند مي تواند داراي اين اثر باشد .
اثرات ضد اسهال
در غلظت ۴۰٪ عسل داراي اثرات ضدميکروبي روي باکتريهاي روده که باعث اسهال مي شوند است . از اين موارد مي توان سالمونلا ، شيگلا Ecoli و ويبريوکلرا نام برد . در يک مطالعه ، عسل به همراه ORS باعث کاهش مدت زمان اسهال باکتريايي در نوزادان و کودکان شد .

اثرات عسل در ترميم زخم و بهبود التيامات
عسل در ترميم سوختگي ها ، زخم هاي عفوني جراحي و امثالهم مؤثر است .
عسل بسيار چسبناک است و آب را از بافت ملتهب جذب مي کند . مثلاً ، تحقيقي در آفريقا نشان داده است که استفاده از پيوند پوست ، برداشت به روشهاي جراحي و حتي قطع عضو زماني که به صورت موضعي از عسل استفاده شده ، کاهش يافته است .
در يک تحقيق ديگر در زنان استفاده از عسل در مواردي که براي سرطان فرج عمل جراحي انجام شده بود ترميم زخم را تسريع نمود . همچنين در درمان زخم هاي مزمن و بدبوي جذام مؤثر بوده است .

اثرات ضد سرفه و خلط آور
اثرات ضد سرفه عسل به توانايي آن براي رقيق کردن ترشحات راه هاي هوايي و بهبود عملکرد سلولهاي پوششي آن مربوط مي شود .

صنایع غذایی روناس در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی با محوریت عسل فعالیت می نماید. این شرکت اعتقاد دارد بهره مندی از محصولات غذایی سالم حق همه شهروندان می باشد و براین اساس نیز ماموریت خود را چنین قرار داده است:
با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند، مواد اولیه مرغوب ، ماشین آلات و تکنولوژی مدرن و بسته بندی متمایز می کوشیم تا محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان عرضه نماییم.
ما برآنیم تا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز محصولاتی سالم به بازار عرضه نماییم و حضوری قدرتمند و شایسته در بازار منطقه و کشور داشته باشیم.
عسل :
عسل طبی روناس
عسل چهل گیاه روناس
عسل بهاره روناس
عسل آویشن روناس
عسل گون روناس
عسل طبیعی درمانی روناس
عسل شهد موم دار روناس
تمامی محصولات مشروحه در بسته بندی های
۳۰۰g—400g—700g—900g—2kg — 3kg
و بصورت فله در حلب های ۲۸ کیلویی قابل ارایه میباشد.


تماس با ما:
۰۹۱۲۳۱۵۸۹۶۹
09116176535
021-95118865


آدرس : تهران/آزادگان شرق/بعد از پل ساوه/خیابان عرفان/شهرک صنعتی حشمت


asal.rotab.ronas@gmail.com





سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی