دستگاه حضور و غیاب وِیژه مدارس


  • گروه طلای نرم
  • ۰۲۱۶۶۴۳۷۵۰۸-۰۹۱۲۰۳۳۹۱۹۵
  • softgoldgr@gmail.com
  • تهران - جمهوری - کوچه شهید کریمی پور - پ ۱۷ - واحد ۱
  • بازدید : ۸۲۹۸

سایت تبلیغاتی

قیمت : 09120339195


سیستم حضور و غیاب هوشمند و اتوماتیک دانش آموزان و پرسنل ویژه مدارس
گروه طلای نرم ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب مدرسه ( RFID و UHF)

نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا دارای بخش های متعددی جهت مکانیزاسیون و هوشمندسازی مدارس می باشد که سیستم حضور و غیاب دانش آموزی یکی از آن بخش هاست.
دو نوع دستگاه حضور و غیاب در مدارس ارائه می گردد:
نوع اول بر اساس کارت های هوشمند RFID : در این نوع به هر یک از دانش آموزان کارت های هوشمندی ارائه می گردد تا به هنگام ورود به سالن مدارس مقابل دستگاه نگاه داشته که در این صورت نرم افزار در همان لحظه یصورت اتوماتیک و هوشمند SMS ورود دانش آموز را به موبایل والدین ارسال می نماید. همچنین این گزارش به نرم افزار اندروید نصب شده در موبایل والدین ارسال خواهد شد. به علاوه گزارشات کارتزنی و زمان های و جزئیات رفت و آمد دانش آموزان در مدرسه به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد.این نرم افزار همچنین SMS تاخیر، خروج و غیبت دانش آموزان را به صورت خودکار به موبایل والدین ارسال خواهد کرد. این دستگاه هیچ محدودیتی در پاسخ دهی به حجم انبوه دانش آموزی ندارد و هیچ گونه ترافیکی را در مدارس به دلیل سرعت بالای کارت زنی ایجاد نخواهد کرد. از ویزگی های جالب و منحصربفرد این نرم افزار، نمایش تصاویر و نام و نام خانوادگی دانش آموزان در صفحات مانیتور LCD نصب شده در وب کیوسک مدارس می باشد که باعث جذابیت پرژه می گردد که البته از این LCD سالن مدرسه علاوه بر نمایش تصاویر دانش آموزان و پرسنل ، استفاده های دیگری نیز می گردد که در ادامه توضیح خواهیم داد .پروژه توانا اولین و تنها پروژه موجود در کشور است که قادر است خروجی حضر و غیاب دانش آموزان را بر روی LCD سالن مدرسه و یا اتاق معاونین نمایش دهد.
نوع دوم سیستم حضور و غیاب UHF : در این نوع سیستم که برای اولین بار در کشور در دبستان علوی تبریز توسط گره طلای نرم راه اندازی شده است به هر دانش آموز کارت هوشمند UHF داده خواهد شد. با نصب آنتن ها با عبور یک یا چند دانش آموز از فاصله 10 ، 20، 30 و .. متری دستگاه SMS ورود، خروج، تاخیر و یا غیبت دانش آموزان و پرسنل ارسال خواهد شد. سیستم قادر است از راه دور کارت های هوشمند دانش آموزی را از جیب آنها و حتی در حالت دویدن دانش آموز بخواند و همان لحظه به صورت اتوماتیک و هوشمند SMS های حضور و غیاب دانش آموزان را به والدین و مدرسه ارسال نماید. SMS ورود و خروج و غیبت و تاخیر پرسنل به مدیریت ارسال خواهد شد.
با رد شدن دانش آموزان از مقابل آنتن ها تصاویر آنها و پرسنل در LCD نصب شده در وب کیوسک سالن مدارس به نمایش درخواهد آمد. این پروژه برای اولین بار به صورت کاملاً موفقیت آمیز و منحصربفرد در مدرسه علوی تبریز تماماً توسط شرکت طرح اندیشان تولید راه اندازی شده است.
از دیگر بخش های بینظیر و منحصربفرد پرزه مدارس توانا ، نمایش کارنامه های مستمر و ماهانه دانش آموزان بر روی LCD مدارس می باشد. در این طرح، هر دانش آموز می تواند با همان کارت هوشمند خود و با نگاه داشتن مقابل دستگاه حضور و غیاب، کارنامه مستمر خویش را بر روی LCD به همراه نمودارهای رشدو مقایسه ای و رتبه های کسب شده مشاهده نماید. نیاز به کار با هیچ دستگاه یا ابزاری جهت نمایش نیست و تنها همان کارت کفایت می کند.
همچتنین از دیگر ایده های نوین و بینظیر گروه طلای نرم، دریافت فیش کارنامه دانش آموزان با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب می باشد که در همان لحظه دانش آموز می تواند فی کارنامه خود را از وب کیوسک کاملاً اتوماتیک و هوشمند بدون دست زدن به هیچ نوع دستگاهی دریافت نماید. این دو ایده جالب کاربردی برای اولین بار در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

دغدغه دیگر والدین سوارشدن و خروج دانش آموزان در مورد سرویس مدارس می باشد. کارت های هوشمند جهت حضور و غیاب در خود سرویس مدارس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. sms ورود به سرویس هر دانش آموز با ورود به سرویس مدرسه و sms خروج دانش آموز ازسرویس به هنگام خروج به صورت اتوماتیک و هوشمند برای موبایل اولیاء کاملاً اتوماتیک و هوشمند ارسال می گردد. حضور و غیاب در خود سرویس مدارس تنها با استفاده از نرم افزار نصب شده در گوشی راننده و کارت های هوشمند دانش آموزان صورت می گیرد و تنها نگه داشتن کارت مقابل گوشی برای ارسال اتوماتیک حضور و غیاب کافی است. سیستم حضور و غیاب دانش آموزان در سرویس مدارس نیز اولین بار توسط گروه طلای نرم طراحی گردیده است.

سایت : www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
www.school1400.ir
www.tavanaschool.ir

تلفن : 02166437508
02166427309
98 - 97 - 96 - 09120339195
دفتر تبریز: 9- 04135558058 ** 09148348342



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی