گروه مهندسی بهتاتهویه


  • Behtatahvie
  • ۳۸۴۱۱۰۳۳
  • Behtatahvie@yahoo.com
  • چهاراه پل خاکی - روبروی تالار کسری
  • بازدید : ۳۹۸۰

سایت تبلیغاتی


Behta tahvie(Ryoko & Lg), [۲۸.۰۲.۱۶ ۰۹:۴۴]
گروه شرکت های بهتا
گروه شرکتهای بهتا نخست با نام ،‌ موسسه بازرگانی – خدماتی حمیدی فعالیت خود را از سال 1358 در زمینه فروش وخدمات پس از فروش لوازم خانگی ( یخچال ،‌ فریزر ،‌لباسشویی – جاروبرقی و ... ) در شهر مشهد آغاز نمود و با کسب تجارب ارزشمند در سال 1373 به لطف حق تعالی با گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت ، به جرگه ی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش کو لر های گازی پیوست .از سال 1380 با اندوخته سابقه کار 20 ساله و با پشتوانه دانش فنی و توانمندی متخصصین و کارشناسان خود در این زمینه ، فعالیت خود در زمینه فروش و خدمات سیستم های تهویه مطبوع سنگین نمود آغاز نموداز ابتدای راه و شروع فعالیت با توجه به اصل مشتری مداری و حق مشتری ایرانی در برخورداری از کالای با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا شرکت بهتا فعالیت خود را در کنار بهترین و خوشنام ترین برندهای مطرح دنیا ادامه داده است .
در حال حاضر گروه شرکتهای بهتا متشکل از چهار شرکت میباشد :
بهتا تهویه : ارائه دهنده تجهیزات تهویه خانگی یا RAC که در مشهد با 4 نمایشگاه اصلی و شبکه فروش گسترده همکاران در شرق کشور وظیفه توزیع برندهای مطرح این صنعت در منطقه را عهده دار است .

شرکت خدمات بهتا : فروش تجهیزات مخصوصا در زمینه تهویه مطبوع نیازمند پشتوانه قوی جهت ارائه خدمات پس از فروش میباشد . به لطف الهی سابقه ارائه خدمات پس از فروش به مدت بیش از 30 سال این پشتوانه قوی و اطمینان بخش را برای شرکتهای گروه بهتا فراهم آورده است . با تشکیل شرکت مستقل خدمات بهتا ضمانتی قابل اطمینان پشتوانه مشتریان شرکتهای گروه خواهد بود . شرکت خدمات بهتا علاوه بر ارائه خدمات گارانتی ،نصب و تعمیرات جهت محصولات شرکتهای گروه ، آمادگی ارائه خدمات خود و عقد قرارداد های سرویس و نگهداری با سایر برندها و شرکت ها نیز میباشد .
خدمات مشاوره و تعیین ظرفیت رایگان
مشگل بسیار از مصرف کنندگان و خریداران کولرهای گازی و یا سیستم های گرمایشی خانگی ، انتخاب درست و بهینه دستگاه مورد نیاز و متناسب با ساختمان میباشد .
مساحت ساختمان ، میزان آفتاب گیری ، ارتفاع سقفها ، سیستم روشنایی و بسیاری از عوامل دیگر میتوانند نوع تجهیزاتی را که میتواند نیاز سرمایشی و یا گرمایشی ساختمان را برطرف نماید تعیین نمایند .
کارشناسان شرکت بهتا تهویه آماده ارائه هر گونه اطلاعات مشاوره ای و بازدید از پروژه های شما به صورت کاملا رایگان میباشند . قبل از هرگونه تصمیم گیری جهت خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی