فیلتراسیون روغن و سوخت


  • sina
  • ۰۲۱۲۲۲۶۶۷۱۱-۰۲۱۲۲۲۶۶۷۱۶
  • meimani.sina@gmail.com
  • خیابان شریعتی - خیابان ظفر - تقاطع نفت شمالی - پلاک ۲۰۰ - واحد ۱۹
  • بازدید : ۳۰۲۰

سایت تبلیغاتی


همانطور که مستحضرید آب موجود در سوخت دیزل به عنوان خطرناکترین دشمن سیستم سوخت و موتور به شمار می آید که باعث آسیب رساندن به این تجهیزات حساس می گردد. علاوه بر آن حضور ذرات جامد و نیمه جامد نیز باعث ایجاد خراش و شکستگی انژکتورها و مانع پاشش صحیح سوخت از سر انژکتور می گردد.
موارد مذکور در نهایت موجب کاهش کارایی و قدرت موتور شده و باعث افزایش مصرف سوخت می گردد.
این شرکت با کمک متخصصین خود و استفاده از فن آوری روز دنیا در راستای بهینه سازی مصرف گازوئیل و کاهش هزینه های تعمیرات احتمالی از قبیل: هزینه تعمیر پمپ، سوزن انژکتور، باک، خوردگی کف تانکها، خواب ماشین آلات و ... اقدام به ارائه پکیج کامل و مدل های متنوع و کاربردی فیلتراسیون سوخت نموده که با توجه به نیاز و شرایط کارگاهی آن شرکت محترم ساخت و تحویل می گردد.
مدل های جدید فیلتراسیون سوخت:
1- سیستم فیلتراسیون سوخت تمام استیل سه فیلتره(با حداقل دبی 100لیتر بر دقیقه)
2- سیستم فیلتراسیون سوخت مدل FCD-90و Full Option با طراحی کاملا مهندسی و با دبی حداقل 200 لیتر بر دقیقه
3- پکیج پرتابل فیلتراسیون سوخت مجهز به تانک800لیتری، دستگاه فیلتراسیون Disel packدیزلی مجهز به موتور دیزلی، سنسور کنترل سطح تانک، و... مجهز به سیستم پرتابل(4چرخ یا تریلردار)و ... مخصوص کارگاه هایی که دسترسی به برق ندارند.
لازم بذکر است تمام اجزای استفاده شده با مارک های اروپایی و از نوع مرغوب بوده و علاوه بر این جهت جلوگیری از زنگ زدگی فیلترها و افزایش بازدهی فیلتراسیون، فیلترها از جنس استنلس استیل می باشد.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مهندسی فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.
شماره موبایل: 09197865934



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی