دوره های کوتاه مدت ویژه صحبت کردن روان زبان انگلیسی


  • فرهادیان
  • ۰۹۱۵۱۰۲۹۶۸۶
  • ela.kashani@gmail.com
  • مشهد-فلسطین ۱۷/راهنمایی۲۰ پلاک ۵۸ ۰۹۱۵۱۰۲۹۶۸۶ /۳۸۴۷۶۵۶۷
  • بازدید : ۸۶۶۸

سایت تبلیغاتی


** مشکل رایج زبان آموزان : صحبت کردن روان در کوتاه ترین زمان

اکثر زبان آموزان بعد از گذراندن چند دوره کلاس، از یک مسئله مشترک ناراضی هستند، عدم توانایی در صحبت یا عدم توانایی در استفاده از لغات یاد گرفته شده جدید در اسپیکینگ speaking, با توجه به زمان محدود کلاسهای ترمیک و تاکید بر چهار مهارت، نارضایتی زبان اموزان ، منطقی به نظر می‌رسد.
جهت پاسخگوویی به نیاز زبان اموزان در تمام سطوح و در تمام سنین، برای افزایش توانایی در روان صحبت کردن، اموزشگاه زبان نور و خرد، با داشتن اساتید متخصص و با مهارت در این زمینه،با توجه به شرایط دانش اموزان و کارمندان، اقدام به برگزاری دوره هایی به صورت ویژه در " طول هفته " و " اخر هفته " زیر نموده است که شرکت در این دوره ها به تمامی زبان اموزان عزیز ، از سوی کارشناسان ، توصیه میشود.

**** دوره های DISCUSSION :جهت رفع نیاز زبان اموزان مشتاق به صحبت کردن روان، در نظر گرفته شده، آموزشگاه زبان نورخرد در " طول هفته و اخر هفته " ویژه داوطلبان برگزار میکند. در این دوره زبان اموزان با صحبت درباره یک موضوع خاص در هر جلسه توانایی speaking خود را افزایش میدهند کلماتی را فرا میگیرند که در صحبت کردن به انها نیاز دارند و خود با انها مواجه میشوند . با تکیه بر مهارت speaking ایرادهای گرامری مشخص شده و نسبت به رفع انها اقدام میشود.


**** دوره های MOVIE:موقعیت بسیار خوبی برای آشنایی با کلمات و ساختارهایی که در مکالمات روزمره انجام میشود، فراهم کرده و به زبان اموزان تجربه کاملاً متفاوت از کلاس ترمیک داده و زبان اموزان با کاربرد دقیق لغات ، اشنا میشوند.آموزشگاه زبان نورخرد در " طول هفته و اخر هفته " ویژه داوطلبان برگزار میکند. این دوره فیلم به صورت کلمه به کلمه و جمله به جمله مورد تجزیه تحلیل قرار خواهد گرفت و زبان اموزان با کاربرد صحیح لغات و گرامر مناسب در هر موقعیت اشنا خواهند شد لغت ها و ساختارهای فیلم ر ا در speaking استفاده کرده و speaking انها بهبود پیدا خواهد کرد .


**** دوره های ترکیبی دو کلاس Movie و Discussion : اثر فوق العاده مثبتی در اسپیکینگ زبان اموزان گذاشته، چون کلمات فرا گرفته شده در کلاس Movie. در کلاس discussion کاربردی میشوند.

_اموزشگاه زبان نور خرد با برگزاری دوره های فوق ، برای **** نخستین بار در مشهد" **** ، گامی نوین را با ،تاثیر چشمگیر در تسریع آموزش زبان و صحبت کردن روان ، برداشته است.

** -جهت ثبت نام در دوره ها، به دلیل ظرفیت کم ، با شماره های زیر تماس حاصل کنید.

$$$$ ١٠ درصد ، تخفیف ویژه دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی$$$$

$$$$ ٢٠ درصد، تخفیف ویژه دانشجویان زبان
$$$$

**** دوره ها در تمام سطوح برگزار میشود
**** در کد بعداظهر
$$$$ ثبت نام گروهی دارای تخفیف ویژه میباشد****
**** ثبت نام در دو کلاس شامل 20 درصد تخفیف خواهد شد*$$$$


‼️‼️ هزینه تک کد : ١٠٠هزار تومان
هر دو کد : ١٦٠ هزار تومان( هر کد ٨٠ هزار تومان)


**** مشهد-فلسطین 17/راهنمایی20 پلاک 58
09151029686 /38476567



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی