کوره صنعتی زغال لیمو/خط تولید ذغال فشرده/دستگاه زغال پرس توپی


  • مددی
  • ۰۹۱۴۵۷۷۱۸۰۴
  • Danialco2015@gmail.com
  • اردبیل شهرک صنعتی ۲
  • بازدید : ۴۶۰۵

سایت تبلیغاتی


بخش تحقیقات تیوا ماشین این اطلاعات را به شما تقدیم می کند.
ذغال فشرده چیست:
برای اینکه این محصول را توضیح دهیم باید بدانیم که ذغال فشرده .قالبی .چینی .اکسترود یا جکسون که در بازار نام برده میشوند و فروخته می شوند. همه این ها یک محصول هستند که با اسم های مختلف در بازار هستند .به علت اینکه متریال تشکیل دهنده این محصول 80% خاک اره بوده و 10% پوست گرده و 10% خاک زغال بصورت فشرده در دمای 400 درجه از دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز بیرون می اید که چینی ها به ان بریکت گویند .به این دلیل اسم این محصول زغال قالبی یا فشرده و... نام گرفته است.
شرکت تیوا ماشین اریا سازنده خط تولید زغال فشرده در ایران می باشد بر طبق استاندارد تیوا ماشین دستگاه ها به شرح زیل می باشند.
1-دستگاه فشرده ساز یا اکسترودر:این دستگاه با موتور 25و30 اسب کار میکند و می تواند در هر ساعت 250-300 کیلوگرم بریکت ذغال فشرده در دمای 400 درجه تولید کند .که تشکیل یافته از شاسی .موتور .فولی ها . گیربکس دوربالا .چاناق :این قطعه باید ریخته گری شود .قطعه صنعتی خورشیدی . سیلندر و ماردون می باشد .لازم به ذکر هست که چاناق ها باید ریخته گری شوند به این علت که اگر بخواهیم این قطعه را با فلز درست کنیم باید جوش کاری شود ودر پروسه جوشکاری به دلیل اینکه فلز همدیگر را جذب می کند ممکن است تا حد 2 میلیمتر کشیدگی داشته باشد که این عامل باعث شکستن ماردون میشود و فلز گرم میشود و زود بلبرنگ های گیربکس را خراب میکند.
اما در قطعه ریخته گری شده چاناق چدنی هست کامل بدون کچی بیرون می اید .شکستگی ماردون وجود ندارد .به دلیل اینکه چدن حرارت را به خود انتقال نمی دهد .اتلاف حرارت نداریم و صدمه ای به بلبرینگ ها وارد نمیشود.تمام دستگاه های تیوا ماشین از چاناق چدنی می باشند.
2-دستگاه الک:این دستگاه برای الک کردن خاک اره استفاده می شود.
3-دستگاه خردکن:برای اسیاب کردن پوست گردو .خاک ذغال.و پوست پسته و... استفاده میشود.
3-دستگاه خشک کن :شامل مخزن حرارتی و بیست متر لوله می باشد .برای پایین اوردن رطوبت بیرونی خاک اره استفاده میشود تا 10%مجاز هستیم رطوبط را کاهش دهیم .
4-دستگاه مکنده توربینی: وظیفه دارد خاک اره را از خشک کن با مکش باد به سیکلن هدایت کند.
5-دستگاه سیکلن گریز از مرکز: خاک اره در این دستگاه گریز لز مرکز شده و بخار جدا شده و خاک اره به سمت دستگاه اکسترودر هدایت می گردد.و مرحله فشرده سازی انجام می گردد.
6-کوره صنعتی: بریکت تولید شده وارد کوره صنعتی می شود .و در طی فرایند کربونیزاسیون اولیه که از دمای 140 درجه تا 190 درجه بوده که متریال از حالت سلوزی و خاک اره ای به کربن تبدیل شده و در مرحله دوم کربونیزاسیون از دمای 200 تا 400 درجه بوده که مرحله محکم شدن کربون و بو زدایی می باشد .کوره های صنعتی تیوا ماشین دارای مشخصات زیر هستند
کوره های صنعتی برای پخت زغال لیمو و کبابی و بریکت طراحی شده اند که زمان پخت برای هر کدام متفاوت می باشد.
کوره های صنعتی زغال لیمو با برق تکفاز کار می کنند.
1-کوره صنعتی باید چهار جداره باشند.
2-کوره صنعتی باید با کف استیل ورق ضد حرارت باشند که در مقابل حرارت مقاوم باشد.
3-کوره صنعتی باید دارای فیلتر صنعتی باشند .از بین بردن دود به روش کندانس
4-کوره صنعتی باید سیستم دیجیتال داشته باشد که نیازی به اپراتور نداشه باشیم . سیستم دیجیتال با برنامه تیوا ماشین مراحل پخت را انجام می دهد.
5-کوره صنعتی تیوا ماشین دو مشعل بوده .مشعل ایران رادیاتور
6-کوره صنعتی باید سنسور تشخیص دما داشته باشد

خط تولید ذغال پرس توپی یا باربیکیو یا بالشی : در این خط تولید متریال خاک زغال می باشد. 7% درصد مواد انحصاری و مقداری رطوبت بعد از انکه در میکسر میکس شد وارد دستگاه پرس توپی میشود.
1-دستگاه اسیاب که باید بزرگ بوده باظرفیت ورودی یک تن برای پودر کردن.
2-دستگاه میکسر یک تنی برای میکس کردن مواد که باید یک تنی باشد
3-دستگاه سرند :برای سرند کردن خاک زغال استفاده می گردد.
4-دستگاه پرس توپی :این دستگاه در هر ساعت یک تن زغال پرس توپی تولید میکند.که بنا به درخواست مشتری تا 5 تن قابل زیاد کردن میباشد.
5-دستگاه خشک کن روتاری :این دستگاه به طول هشت متر می باشد که با چرخش روتاری به صورت اتوماتیک زغال را از خشک کن به سمت بسته بندی انتقال می دهد.
6-دستگاه تسمه نوار نقاله
7-دستگاه بسته بندی :این دستگاه در هر ساعت 400 کیلو زغال را بسته بندی می کند.
مهندس بهنام مددی
شرکت تیوا ماشین اریا
09145771804
09147557802
www.tivamachine.com
tivamachen@gmail.com



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی