پنل ارسال تبلیغ انبوه با نام و لوگو شما


  • همیار پیامک
  • ۰۲۱۲۶۸۰۳۷۵۲-۰۹۳۸۷۱۶۸۲۱۵
  • hamyarpads@gmail.com
  • تهران خیابان ولیعصر خیابان زعفرانه کوچه فلاحی پلاک۳
  • بازدید : ۳۳۳۳

سایت تبلیغاتی

قیمت : 9218904762


" دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت
و همچنین عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی"

**برای دیدن تعرفه ها به سایت رجوع کنید- hamyarpayamak.ir**

ارسال انبوه :
پیامک کوتاه
تلگرام
وایبر
هایک
.
.
.

امکانات سامانه :
ارسال با نام تجاری با لوگو
ثبت نام آنلاین (تحویل آنی)
بازگشت شارژ نرسیده ها
ارسال بر اساس شهر و استان
ارسال بر اساس نقشه و کدپستی
ارسال بر اساس مشاغل و اصناف کشور
ارسال بر اساس سن و جنسیت افراد
دفترچه تلفن اختصاصی
ایجاد و مدریت ربات تلگرام
و .....

مزایای پنل های ما نسبت به سایر نرم افزار های درحال ارائه در این زمینه

پنل وایبر،پنل پیام کوتاه،پنل اس ام اس،پنل واتس اپ،پنل لاین سامانه هوشمند تبلیغاتی همیار پیامک ، ایده نو تبلیغاتی برای اولین بار در کشور امکان ارسال پیامک به وایبر ، تلگرام ، اینستاگرام ، لاین و پیام کوتاه . توجه داشته باشید با توجه به نرم افزار های درحال عرضه در این زمینه به اطلاع شما میرسانیم که کلیه نرم افزار هایی که در سطح اینترنت درحال فروش می باشد مشکل نیاز داشتن خط ، عدم دسترسی به هیچ گونه بانک اطلاعاتی ، نیاز به یک سیستم همیشه روشن و متصل به اینترنت و از همه مهمتر پس از ارسال پیامک به تعداد محدودی (100 عدد) شماره را بلاک کرده و دیگر قادر به ارسال نمی باشند ، در این میان سامانه هوشمند همیار پیامک با تلاش شبانه روزی تیم برنامه نویسی تیک بار برای اولین بار توانست به تکنولوژی دست پیدا کند که تمامی این مشکلات حل خواهد شد و شما با خیال آسوده به ارسال متن ، تصویر ، فیلم ، صدا در پنل های کاملا تحت وب بپردازید .

ارسال پیامک تلگرام،ارسال پیامک وایبر،ارسال پیامک پیام کوتاه،ارسال پیامک اس ام اس با تهیه یکی از پنل های ما شما نیاز به هیچ گونه خط ارسال ندارید همچنین هیچ گونه بلاک و اسپمی نیز درکار نخواهد بود و همچنین به تمامی بانک های اطلاعاتی (منطقه ای ، کدپستی ، مشاغل و اصناف) نیز دسترسی دارید .

ارسال پیامک انبوه تلگرام،ارسال پیامک انبوه وایبر،ارسال پیامک انبوه پیام کوتاه،ارسال پیامک انبوه اس ام اس،ارسال پیامک انبوه در پنل ها شما هیچگونه محدودیت ارسالی ندارید و میتوانید به تعداد نیاز خود در روز ارسال داشته باشید ، گزارش گیری نیز به صورت آنلاین پس از ارسال پیام و همچنین در حین ارسال پیام میسر می باشد .

پیامک لاین،ارسال پیامک اینستاگرام،ارسال پیامکدر کلیه پنل ها شما میتوانید از قابلیت وب سرویس استفاده نمایید و سامانه را به نرم افزار ، سایت یا ... خود متصل نمایید و از طریق ان ارسال ، گزارش گیری و... انجام دهید . همچنین امکان دریافت پیامک نیز در پنل ها فعال می باشد.

اس ام اس،سامانه ارسال واتس اپ،سامانه ارسال لاین،سامانه ارسال اینستاگرام توجه داشته باشید پنل ها کاملا تحت وب بوده و شما نیاز به هیچ گونه نرم افزار و سخت افزاری ندارید ، فقط کافی است از بخش خرید آنلاین پنل مورد نظر خود را باتوجه به امکانات مورد نظر به صورت آنلاین انتخاب و خرید نموده و پس از پرداخت موفق نام کاربری و رمز ورود شما به شما نمایش داده میشود که میتوانید همان لحظه وارد سامانه شوید و استفاده کنید . همچنین میتوانید با خرید پنل نمایندگی ، دارای یک سایت اختصاصی با نام و برند خود بدون هیچ نامی از ما شوید و به فروش کاربر با بسته ها ، تعرفه ها و.. خود بپردازید .

**برای دیدن تعرفه ها به سایت رجوع کنید- hamyarpayamak.ir**

پشتیبان تلگرامی : @hamyarpayamak یا 09218904762
کارشناس فروش : 26803752-021



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی