تلفن سانترال مدل KX-T7665


  • گروه فنی مهندسی ارتباط
  • ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰
  • mail.ertebat@gmail.com
  • کریمخان، خیابان خردمند شمالی، پلاک ۹۱
  • بازدید : ۲۳۷۳

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تلفن سانترال مدل KX-T7665
**************************
پاناسونیک طراحی گوشی دیجیتال را بر دو پایه تنظیم نمود که هر کدام از این دو نوع ظاهرهایی متفاوت با یکدیگر داشته اما از نظر کارایی و قابلیت کاملا مشابه هستند. دلیل این امر متنوع بودن سلایق افراد است که سبب شد که پاناسونیک با این گام بازار هدف خود را گسترش دهد و با در نظر گرفتن علایق کلیه افراد تا حدودی در این زمینه موفق بود.
گوشی KX-T7665 از نظرکیفیت مکالمه و ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری مشابه مدل KX-DT321 است. صفحه نمایشگر 1 سطری غیرقابل تنظیم زاویه دید در این تلفن سبب شده است تا نتوان شماره فرد را در هر حالتی مشاهده کرد و برای مشاهده دقیق شماره باید صفحه نمایشگر در نزدیکی فرد بر روی میز قرار داد.
به علت نبود کلید Program بر روی تلفن، KX-T7665 به یک گوشی کارشناسی تبدیل گشته است که امکان برنامه ریزی را به کاربران خود نمی‌دهد. اما کلید پیغام بر روی این گوشی طراحی شده است که عمل شنیدن پیغام شخصی را برای فرد بسیار راحت می‌کند. وجود 8 کلید DSS در کنار گوشی این قابلیت را به کاربر می‌دهد تا بتواند 8 شماره تماس (داخلی، خط شهری و شماره شهری) را در آن ذخیره و ثبت کند. بلندگو دیجیتال طراحی شده در این تلفن سبب مکالمه‌ای بدون دغدغه از روی بلندگو گوشی می‌شود. عدم وجود کلید هدایتگر سبب شده تا برای تنظیم صدا پاناسونیک کلید صدا را بر روی خود گوشی طراحی کند تا در هنگام مکالمه فرد به راحتی بتواند میزان صدا را خود تنظیم و مدیریت کند.
**************************
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمائید.



سقف کاذب - شرکت طراحی سایت - دیوارپوش پی وی سی